Klacht: Bestelling niet geleverd

op 02 augustus 2020 over Grandado.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 april 2020 bestelling geplaatst ( het gaat slechts om een bedrag van 20 euro gelukkig) na 7 weken via de lekkere omslachtige contactformulieren en no reply mailtjes het bedrijf de kans gegeven om opnieuw te bestellen, tot op heden nog niks ontvangen. Bestelling annuleren is volgens de site niet mogelijk, je kan alleen retourneren, maar ja dat wordt lastig als je nog nooit wat ontvangen hebt.

Gewenste Oplossing:

Alsnog een vlugge levering of geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Grandado.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grandado.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ramcampfens