Klacht: Geen QR-code gecontroleerd en heel lang wachten

Dineke Boerema op 18 december 2021 over Grand Café Restaurant Van Bleiswijk in de categorie Cafés en Restaurants

Bij Van Bleiswijk nemen ze het niet nauw met de coronamaatregelen en laten ze gasten wel heel erg lang wachten op eten.

We werden bij binnenkomst niet gecontroleerd op een QR-code en zelfs toen ik ernaar vroeg werd het weggewuifd. Het was duidelijk onbelangrijk voor het personeel. Zeer pijnlijk vanwege recent familiair leed naar aanleiding van corona.

Vervolgens namen we plaats en werd – zonder te overdrijven – pas na drie kwartier onze bestelling opgenomen. Daarna begon het lange wachten op een drankje, het eten, enzovoorts. Geen excuus kon er af.

Tot overmaat van ramp is er door het personeel ook nog drinken op mijn kleding gemorst. Een eigenaar, bedrijfsleider of andere verantwoordelijke was nergens te vinden. Ik kon bij niemand terecht met mijn verhaal, behalve de blozende dame in de bediening die geen woorden kon vinden.

Het eten was wel lekker, maar de totale ervaring was volstrekt waardeloos. Zelden heb ik zo’n slechte bediening ervaren.

Een restitutie van een deel van de rekening zou een mooi gebaar zijn geweest, maar dat is nu te laat. De aanwezigheid of bereikbaarheid van een verantwoordelijke (eigenaar, bedrijfsleider of iets dergelijks) zou ook helpen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grand Café Restaurant Van Bleiswijk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dineke Boerema