Klacht: Granaatappelsap

op 13 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Al een tijdje op zoek naar granaatappelsap van het merk Pom. Al in verschillende filialen gekeken, maar niet gevonden.

Gisteren gebeld naar het filiaal in Wierden of ze dit product hebben. Je wilt toch niet een kwartier rijden voor niks. Een vriendelijke dame vertelde mij dat ze dit product inderdaad hebben. Ik vroeg nog of dat die zwarte flesjes waren, want zo zien ze er namelijk uit. Ja inderdaad, we hadden het over hetzelfde product. Eindelijk een AH winkel die wel verkoopt wat op de website staat.

Vol goede moed naar Wierden gereden, maar helaas werd ons in de winkel verteld dat ze het product niet hebben.
Excuses konden er amper van af.

Misschien een idee om voortaan eerst even in de winkel te kijken of het product er echt is voordat je een klant voor niks een kwartier heen en een kwartier terug laat rijden?

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefanie Schreurs