Klacht: Graag concact reactie

op 10 januari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Geachte heer/mevrouw,

Naar alle waarschijnlijkheid heeft u het schilderij naar ons toegestuurd. Echter waren wij in die periode net op vakantie waardoor wij het niet in ontvangst konden nemen.

Nu is het zo dat het schilderij retour is gestuurd naar u. Als het goed is heeft u het al ongeopend retour ontvangen. Wij vragen u of u het nogmaals op wilt sturen. Wij zijn bereid de extra verzendkosten te betalen.

Dit verzoek heb ik twee weken geleden ook al gemeld echter nog steeds geen reactie

Alvast bedankt voor uw reactie.

Opnieuw opsturen van het schilderij. Wij zijn bereid de kosten voor het opsturen te vergoeden.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:37 geantwoord

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

Marianne

LightInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door Muurschilderij