Klacht: Gouden ketting, schakel doormidden gebroken

op 24 juni 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Ik heb sinds 2 maanden een gouden ketting van de Lucardi, waarvan een week geleden een schakeltje doormidden is gebroken. Dit vind ik erg raar voor een gouden ketting en ben dus terug gegaan naar de winkel. In eerste instantie zeiden zij dat de ketting niet onder de garantie valt (maar slechts het hangertje eraan). Op de site echter staat een garantietermijn van 6 maanden op o.a. Goud. Deze vervalt onder bepaalde omstandigheden, waar mijn geval niet onder valt.

Ze vertelden mij dat de ketting kapot was gegaan doordat het aan mijn haar is blijven hangen. Ik neem aan dat een ketting tegen dergelijke dingen kan, aangezien je een ketting om je nek draagt en daar zit nou eenmaal haar.

Zij gaan er dus 100% vanuit dat het mijn eigen schuld is. Ik ben echter van mening dat het eerder een fabrieks- of materiaalfout is. Deze optie moet in ieder geval overwogen worden.

Ik heb me al gewend naar het hoofdkantoor, maar zij sturen me weer terug naar het filiaal. Dat heeft dus ook geen nut.

Ik ben tevreden wanneer mijn ketting kosteloos gerepareerd wordt of een alternatieve ketting wordt aangeboden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irismns