Klacht: Gouden ketting en armband 24 krt

op 22 september 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december 2015 voor de kerst gouden ketting gekocht deze is in september 2016 stuk gegaan bij de schakel, in februari had ik een armband gekocht wat bij de ketting paste, deze is net als de ketting bij de schakel stuk gegaan. Garantie nee, je mag alles zelf betalen. Belachelijk voor zulke produkten mag je toch wel kwaliteit verwachten en zeker service.De service is een 1 want zoals ze vroeger al op school zeiden een 1 krijg je voor de moeite om je naam op te schrijven.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de produkten gerepareerd zouden worden onder garantie

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door edwinv28