Klacht: Gordijnhaken

op 21 oktober 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is nog geen oplossing het bedrijf heeft mij geen haken maar een portemonnee gestuurd, helaas kan ik daar geen gordijn aan ophangen ook dat heb ik gecommuniceerd met koopjedeal. Heb dus nog steeds geen gordijnhaken. Bij Koopjedeal heeft men dus niet alle chatsessies nagekeken. de volgende chatsessies zijn er geweest 19 september met Dylan Cohen, 21 september mailbericht van Dylan Cohen, 28 sept. Jenna Bedt, 4 okt. Annette van de Stoep, 11 okt. Jenna Bedt en 17 okt Emma van Straten. Er wordt gewoon aan voorbij gegaan dat ze een verkeerd product hebben gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Als ik Gordijnhaken heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 26 oktober 2017 om 16:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Luci,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Wij hebben vandaag een reactie gehad van de leverancier waarin zij aangeven dat u de portemonnee reeds heeft geretourneerd.

Tevens geven zij ook aan dat de haken opnieuw zijn verzonden naar u.

Graag willen wij u namens de leverancier excuses aanbieden en hopen dat u de haken spoedig in ontvangst zal nemen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door L de Kort