Klacht: Gordijnenen uitgekozen, laten zien, en uiteindelijke een andere kleur gekregen

op 11 november 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

We hebben gordijnen uitgekozen namelijk Praag warm zand , ze hingen er als kamerhoog aan de muur. Verkoper noteert kennelijk dus de verkeerde, een naam die er op lijkt Praag zand. En zei nog toen het zeker te weten dat hij de juiste heeft in de computer. En mijn man loopt met de verkoper mee naar de kassa en rekent af. 3 weken later zien we ineens hele andere gordijnen , andere kleur, grijsachtig ipv die we hebben uitgekozen. Lijkt totaal niet op elkaar. Blijkt dat deze gordijnen niet eens in dezelfde opstelling stonden als waar ze zijn aangewezen aan de verkoper. Maar verkoper houd voet bij stuk aan dat deze zijn aangewezen, belachelijk gewoon. Na hebben rondgekeken zag ik de grijsachtige gordijnen namelijk in een andere kortere opstelling. manager bied 50% geld retour. Belachelijk gewoon. We willen de gordijnen die we hebben besteld!

Pas als we de juiste gordijnen in ontvangst hebben op korte termijn en de verkoper eventueel zijn excuses aanbied ivm zijn leugen dat we de grijze hebben uitgekozen dan zijn we tevreden.
Als we alleen de juiste gordijnen ontvangen zijn we ook tevreden, alleen gaan we misschien niet meer naar dat filiaal Leenbakker op de vierhavenstraat

Alle klachten die gemeld zijn door Fakhar