Klacht: Gordijnen worden verwacht na bijna 2 maanden

op 19 december 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij bestellen 4 gordijnen op maat, niet zo lastig zou je denken. Meteen in de winkel betaald op 5 NOVEMBER. De winter komt eraan, dus we willen weten wanneer we ze kunnen verwachten. Maximaal 6 weken word er gezegd, dus na rekenen bedenk je dat je voor de feestdagen (rond 15 dec) je gordijnen hebt. Op 6 december bellen we of ze al bijna klaar zijn. Blijkt er nog niet aan begonnen te zijn, de stof hebben ze afgekeurd. Leen Bakker legt mooi de verantwoordelijkheid neer bij de fabriek en hangt de telefoon op. Bij aankomst in de winkel 5 minuten later word er verteld dat het met spoed word geregeld voor ons. Wel zegt ze dat de naai atelier 2 weken dicht gaat met kerst. Wel kunnen we de actie meepakken die die week geldt voor de gordijn-bestellers.
Donderdag 18 december bellen we of ze voor de kerst vakantie klaar zijn, nee mevrouw, dat word eind januari! Ze leggen dit keer de schuld neer bij de atelier. Ik bestel bij LEEN BAKKER, niet bij een fabriek of een atelier. Ik ben ontzettend boos dat ze hun verantwoordelijkheid niet nemen, wie is hier de dupe van? Ik leef als Tokkie hier met een laken voor het raam en probeer het warm te krijgen in huis!

Gratis bevestigings materiaal bij het eindelijk afhalen van mijn gordijnen eind januari, misschien februari of zelfs maart.

Alle klachten die gemeld zijn door tvdmeule