Klacht: Gordijnen verkeerde kleur en te kort gemaakt

op 18 april 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Lieve mensen van Leenbakker…..graag het volgende….
Ik ben een beetje ongelukkig en hoop dat u mij kunt helpen deze klacht op te lossen!
Ik heb bij U de gordijnen Ian besteld, in de veronderstelling zoals ze in de winkel hingen dat ze gebroken wit waren….maar helaas bij mij op de slaapkamer zijn ze niet wit maar hebben een grijzige schijn….en bij overmaat van ramp zijn ze ook nog 4, 5 cm te kort gemaakt….ik begrijp dat u deze gordijnen voor mij opnieuw maakt waar ik ook heel blij mee ben….maar in de veronderstelling dat ze niet zo witgrijs bleken uit te vallen wilde ik vragen aangezien ze toch opnieuw moeten worden gemaakt, of u mij dan heeeeeel erg blij maakt en ze zou kunnen maken in de off-white of desnoods ecru….alles is beter dan de wittegrijze kleur die ik heb mogen ontvangen.
Zou zoooo gelukkig ermee zijn….en mijn slaapkamer zou er dan mooi mee zijn.
Want zoals de kleur in de winkel hangt zo zou ik ze graag gehad willen hebben, en ik begrijp dat er geen verhaalschade gehaald mag worden door de showbanen etc.etc…..maar ik wilde toch vragen of t dan mogelijk is niet IAN wit maar IAN ecru voor mij te maken.
Ik hoor heel graag van u en hoop op een passende oplossing.

Met vriendelijke groetjes een beetje teleurgestelde klant!

Laura Crolla 06-51 41 93 79
Lnacroll@hotmail.com

Als de gordijnen opnieuw worden gemaakt in de ecru kleur ipv wit!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Laura Crolla