Klacht: Gordijnen op maat te NIET OP MAAT!

Robin Brouwer op 21 oktober 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

3 weken geleden heb ik een set gordijnen opgehaald en alles was bij deze bestelling naar wens verlopen.

Deze set gordijnen, die ik besteld had waren besteld met een hoogte van 2 meter en 5 centimeter en 2 meter en 63 centimeter. Na het ophangen heb ook deze opgemeten en de hoogte klopte op minder dan een halve centimeter na.

Omdat deze gordijnen zo mooi waren, heb ik enkele dagen later nog meer gordijnen besteld. Vanaf bovenop de gordijnrails tot op de vensterbank is 1 meter en 92 centimeter en deze hoogte klopt, want deze maat is ook gebruikt voor op maat gemaakte vitrages, die daar prachtig op de juiste manier hangen.

Vanochtend kreeg ik een SMS dat ook deze tweede set gordijnen opgehaald kon worden. En heb deze gordijnen gelijk opgehaald en opgehangen. Nadat deze gordijnen hingen kon ik niets anders denken dan: “G#@$%&@#$%#@! Ze zijn te kort!” 3 centimeter aan de onderkant aan ruimte! Al hangende heb ik de gordijnen opgemeten en ze kwamen uit op 1 meter en 89 centimeter.

Natuurlijk ging ik direct terug naar het filiaal om te melden dat de gordijnen te kort zijn en om naar een oplossing te zoeken. Wij samen met een medewerker naar de meettafel om het gordijn op de meten, komt de hoogte van het gordijn uit op 1 meter en 95 centimeter. Nu denkt u misschien, waar komt die 6 centimeter vandaan? Dat is makkelijk, tijdens het meten rek je de stof gewoon iets op en dan kom je prima op de juiste maat uit.

Dus ze konden hem wel aanpassen, maar dat kost zo’n 30 euro per gordijn en daar moet ook nog verzendkosten bij! Al met al heb ik nu een gordijn op maat, DIE NIET OP MAAT IS. Een gordijn, wat mij zo’n 125 euro heeft gekost en wat gewoon de PRULLENBAK IN KAN!

Daarnaast is de kwaliteit van de afwerking GEWOON OM TE HUILEN! Verkleuring tussen verschillende delen van het gordijn zijn te zien. Al met al genoeg voor een zwarte pagina in het fotoboek.

Ik ben tevreden als de gordijnen op maat zijn en goed zijn afgewerkt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door