Klacht: gordijnen met weeffout

op 07 januari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gordijnen gekocht, maar zit midden in het zicht een duidelijk zichtbaar weeffout.
Naar de winkel gegaan en een duidelijke foto laten zien, verkoper zij ook dat het niet kon en dat er nieuwe moesten komen.
Maar nu moeten gordijnen terug en duurt het 3 weken voor ze weer terug komen.
Leuk net nieuw huis en geen gordijnen in me slaapkamer!!

Gewenste Oplossing:

Als er eerst nieuwe gordijnen gemaakt worden en daarna gordijnen omruilen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Samantha Vos