Klacht: Gordijnen laten maken, fout in systeem, smalle ramen, neemt halve banen en zo zijn de gordijnen te smal

op 04 juni 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik laat Gordijnen op maat maken, geef de juiste maten door aan de afdeling, dan krijg je een order die je ofwel neemt en betaald of niet.
Wat is nu het probleem, voor bredere ramen passen deze perfect, voor smallere ramen zijn de gordijnen te smal, na terug te gaan naar het Filiaal geven ze de fout toe, dat er een software fout in het systeem zit, voor gewone ramen neemt hij Banen 1.0, voor smallere ramen neemt hij Banen 0.5, zo worden Duizenden mensen de Dupe ervan die smallere ramen hebben dat deze dus niet aan hun wensen voldoen, te Smal, en ga je terug mag je bijbetalen, dus zeker niet in orde, want je gaat ok met je Order die ze eerst opmaken , en nadien, kom je ervoor te staan dat er een bijbetaling moet gebeuren. Ik eis dat ik niets moet bijbetalen, daar het hier wel degelijk om een Software/Systeemfout gaat van Leenbakker zelf. Groeten

Bij deze mijn Ordernummer CO7050013643
Ikzelf en mijn vrouw zijn voor gans ons leven getekend door een ziekte, ikzelf heb een zeer zeldzame ziekte, 10 mensen op 1 Miljoen, wij moeten elke Euro overwegen door de Vele medicatie en dokterskosten.
Dan doen wij een bestelling voor het maken van gordijnen bij jullie, met ons zuurverdiende gespaarde centen en door een fout in jullie Computersysteem, dat hij maar halve banen neemt bij smalle ramen, moet wij nu 10 Euro bijbetalen, die voor ons veel geld is, ik vraag u beleeft de 10 Euro niet te moeten bijbetalen, als ik melding krijg om mijn gordijnen af te halen in het Filiaal 7050 B-Park te Brugge, zie ook de bijlagen, 1 & 2 zijn dus deze waar u de banen op ziet, halve baan voor smal raam, 3 is het kasticket waar wij de moeilijk bijeen gespaarde Euro betaald hebben tbv 59,69 Euro, door een fout in jullie systeem bij smalle ramen zijn er dan ook heel veel mensen die te smalle gordijnen krijgen, Bijlage 3 & 4 zie je dan ook dat deze nu opnieuw gemaakt zullen worden en wij nogmaals 10 Euro moeten opleggen. Met vriendelijke Groeten

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JohanMarcia