Klacht: Gordijnen gekrompen

op 18 november 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb 5 maanden geleden kant en klare witte gordijnen gekocht. Op 16 november jl. Heb ik deze voor het eerst, volgens het wasIk heb 5 maanden geleden kant en klare witte gordijnen gekocht. Op 16 november jl. heb ik deze voor het eerst, volgens het waslabel gewassen en nu zijn ze 7 cm gekrompen. De gordijnen kan ik nu niet meer ophangen, want ze zijn tekort. Ik heb mijn klacht aan filiaalmanager Mark Brands van Leen Bakker Venlo voorgelegd en telefonisch bij de Klantenservice en ik krijg vervolgens te horen dat ik geen garantie heb als ik iets heb gewassen. Dit zogenaamde beleid van Leen Bakker staat niet in de voorwaarden en is mij ook niet door de medewerker vertelt.
Dit is voor mij een onacceptabel, daar ik volgens het label en de medewerker de gordijnen mocht wassen. Er werd mij door de filiaalmanager en de klantenservice medegedeeld dat ik simpelweg pech heb.

Ik krijg mijn geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht beachy

8 maanden geleden - Bijna 3 jaar en 3 weken later: klacht nog steeds in behandeling en geen terugkoppeling of oplossing. En met een oplospercentage van 1% is het duidelijk dat Leen Bakker geen boodschap heeft aan tevreden klanten. Mijn advies: Leen Bakker links laten liggen, ga liever naar Ikea, betere kwaliteit en levenslange garantie!

Bericht van Leen Bakker

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij zijn pas een sinds de zomervakantie actief op Klacht.nl en het echte oplossingspercentage van onze klachten ligt ruim boven de 99%. De meeste klachten zijn na afhandeling nooit meer gesloten door de betreffende klager. Heeft u nog een kopie van de oorspronkelijke aankoopbon of gegevens over het type gordijnen en het aankoopbedrag van destijds? Email: mhouthuijzen@leenbakker.nl Dan neem ik contact op met onze winkel in Venlo. Met vriendelijke groet, Marco Houthuijzen Hoofd Klantenservice Leen Bakker Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door beachy