Klacht: GORDIJNEN DIE TOTAAL NIET IN DE PLOOI HANGEN

op 14 juli 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

De gordijnen van mijn dochter werden bij Leen Bakker te Wommelgem (België) op 14 april 2012 besteld nadat ik zelf twee jaar geleden mijn gordijnen hier ook had laten maken. Wij hebben terug gekozen voor deze firma omdat ik toen een goede service kreeg en de gordijnen goed gemaakt waren.
Groot was onze verwondering toen wij de gordijnen, na een wachttijd van vijf weken, gingen ophangen en we tot de conculsie kwamen dat deze helemaal niet in de plooi hingen.
Na verscheidene malen contact met Leen Bakker te hebben opgenomen om dit te melden,kregen wij het antwoord : hang er wasknijpers aan, besproei ze eens met een plantensproeier, etc…
Na het meer dan beu te zijn om op gordijnen te zien die er niet uitzien, zijn we met hen terug naar Leen Bakker getrokken op 11/07/2012. We hebben voor een goede vergelijking ook mijn gordijnen meegenomen. Inderdaad werd er vastgesteld dat ze bovenaan anders waren gemaakt. Twee jaar geleden werden ze gemaakt in een atelier te Turnhout (België). Nu worden ze gemaakt in Polen. Verschil is duidelijk te zien!
We werden daar ook ter plaatse gewoon uitgelachen door de gérant. Allee, wat komen jullie hier doen. We zien er niets aan. Ze vallen nog beter als die van u, mevrouw. Terwijl men goed ziet dat ze totaal niet in de plooi vallen. We gaan ze terugsturen, wat weer vier weken gaat duren, maar we weten nu al dat u klacht ongegrond is en u ze zo terug gaat krijgen.
Wat is hier gaande ??? Er wordt zelfs geen moeite gedaan om echt na te kijken wat er aan de hand is.
Waar is de service en klantvriendelijkheid van deze firma ????
Mevrouw VAN LAER

Dat er iets aan deze gordijnen worden gedaan zodat ze mooi in de plooi vallen.

Alle klachten die gemeld zijn door nicoleluysterborg