Klacht: Gordijnen

op 25 mei 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Zojuist heb ik een zeer onprettige winkelervaring gehad bij Leen Bakker Venlo.

Afgelopen week heb ik op 21-05 een bankstel bij Leen Bakker in Venlo gekocht, en omdat we toch in de winkel waren hebben we gelijk een 3-tal kant en klare gordijnen meegenomen. De service was uitstekend en na wat gereken, kreeg ik 3 gordijnen mee en heb ik deze afgerekend.

Bij thuiskomst bleek dat ik 2 verkeerde gordijnen had meegekregen. Namelijk 2 keer 180×140 in plaats van 280×140. Op de kassabon staat wel 3 maal 280×140. Vandaag op 25-4 ben ik teruggereden naar het filiaal in Venlo om de gordijnen te ruilen, of eigenlijk de juiste gordijnen te krijgen die ik ook betaald had.

Wat blijkt, de gordijnen 280×140 zijn op en moeten besteld worden. Prima, ik kan hier wel even op wachten. Maar nu gebeurt er het volgende. Ik heb dus al voor 3 maal 280×140 per gordijn betaald. Bij aanschaf kreeg ik hier korting op. Nu moet ik deze korting gaan bijbetalen om de juiste gordijnen te ontvangen! Onmogelijk. Door het fout meegeven van een van de medewerkers, moet ik nu extra gaan betalen voor de gordijnen die ik al gekocht had!

Gezien ik dit absurd vond heb ik dit netjes aangegeven en filiaalmanager stond me te woord. Ik heb de kwestie uitgelegd en het antwoord is letterlijk: Dat is pech, maar ik kan de korting niet in de kassa aanslaan, dus moet u bijbetalen. Ik heb nogmaals letterlijk gevraagd of het dan zo is dat IK moet betalen voor een fout van de medewerker. Waarop dhr B. schaamteloos en volmondig JA zegt.

Ik heb de klacht bij Leen Bakker neergelegd, Echter de cijfers op internet bezorgen me geen goed gevoel. Het oplospercentage van deze site voor Leen bakker is 0% … Ik hoop op verandering.

Geen bijbetaling bij levering juiste maat gordijnen en excuses voor het schaamteloze gedrag van de filiaalmanager.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Monique1986