Klacht: gordijnen

op 26 september 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

mijn klacht is:ik heb op 22-08-2013 gordijnen besteld,Cynthia.
ten eerste werd ik niet naar behoren geholpen door de dienstdoende jongedame,heb ook een klacht daarover neergelegd bij de bedrijfsleider.op 25-09-2013 heb ik de gordijnen opgehaald,zijn overigens keurig gemaakt.nu wil het dat er geen gewichtjes in de hoeken onderin het gordijn zitten.ik heb daar over gebeld en blijkt dat ik dat had moeten aangeven,lijkt mij dat de verkoopster mij daar op moet wijzen.krijg ik te horen:ja foutje,U kunt ze wel hier kopen.1 jaar geleden koop ik dezelfde gordijnen en daar zitten ze gewoon in.

Ik zou tevreden zijn met de 4 gewichten die onderin het gordijn behoren,en met personeel wat naar een klant luisterd wat zijn wensen zijn,en niet denken dat ze de bijdehandse zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door diana29458