Klacht: Goldcar zijn oplichters

op 09 juni 2018 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Wij hebben in maart een auto gehuurd in Malaga, Spanje. Op het vliegveld probeerde ze ons al van alles aan te smeren zoals een extra verzekering ( wij hadden er al een tijdens het boeken afgesloten ). Maar het probleem kwam pas toen wij terug waren in Nederland. Er werd ineens geld van de creditcard afgeschreven zonder enige informatie. Na heel veel bellen en mailen kregen wij toch de facturen te zien voor de ‘schade’ maar het schade rapport krijgen we niet. Wat nu logisch blijkt te zijn want er staat ook helemaal geen schade op de facturen, ook zijn deze facturen al een dag voordat wij de auto hebben ingeleverd gemaakt. Toen wij goldcar hierop aanspraken zeiden ze dat ze dat wel even snel deden veranderen, ongelofelijk! Rondom, er klopt dus gewoon helemaal niks van, dit zijn gewoon oplichtingspraktijken.

Als wij het complete bedrag terug krijgen, we hebben alles al betaald via Ryanair, de huur en de auto.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MaartenvanH