Klacht: GoldCar zet lokauto in om nepschades te incasseren

op 08 juli 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 mei 2016 huurde ik een auto bij GoldCar te Reus. De auto had maar liefst 23 schades! Bij terugkomst bleek dat van mijn creditcard € 200 was afgeschreven. Navraag wees uit dat ik zogenaamd gedurende de nog niets eens 500 km snelweg kilometers een schade had gemaakt. Ondanks mijn gemaakte foto’s bij het ophalen, werd mij verweten een 24e schade te hebben gemaakt. Reclamering hielp niets.

Gewenste Oplossing:

Als mijn € 200 wordt teruggestort op mijn creditcard, omdat ik pertinent geen schade heb gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Walter Annink