Klacht: GOLDCAR PURE M A F I A

op 26 september 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Wij hebben op 13 Sept in Malaga, net als bijna iedereen op deze site, grote problemen met Goldcar gehad. Zoals bij bijna iedereen was onze verzekering, die we uitgebreid hadden met een extra verzekering van Allianz, niet toereikend. En daarbij kwam dat de kilometers beperkt waren tot 90 Km. per dag volgens een zeer onbeschofte dame van Goldcar. Zelfs na het tonen van het contract waarop vermeld stond unlimtid Km. Moesten wij 398,88 Euro bijbetalen anders kregen wij geen auto mee. En als ik het daar niet mee eens was moest ik maar bij doyouspain klagen, daar had ik tenslotte een auto gehuurd en niet bij goldcar. Omdat het al vrij laat in de avond was en wij nog 70 Km. Moesten rijden heb ik maar, onder protest betaald. Van de 398,88 Euro was 150,00 Eur terecht omdat wij de auto op een andere luchthaven, n.l. Alicante, zouden inleveren.

De volgende morgen kwamen wij er achter wat voor een oud barrel van een auto wij mee gekregen hadden. De wagen was op vele plaatsen beschadigd, de boordcomputer was stuk, de ruitenwisserbladen waren helemaal versleten, de ruiten waren van binnen en buiten ontzettend smerig. En tot overmaat kwamen we veel later achter dat de tank maar voor driekwart vol zat.

Ik heb een mailtje gastuurd naar: info@doyouspain.com zoals op de site werd gezegd. Na 9 dagen nog geen antwoord te hebben gekregen maar eens gebeld met vicente van doyouspain. Bleek het maiadres een noreplay adres te zijn. Lekker handig een mailadres voor klachten in te dienen. Vicente zou het na kijken en wat laten horen. Vandaag na 4 dagen een mailtje gekregen Goldcar zal 32,24 Euro terug storten.

Een welgemene tip aan iedereen:

!!!!!!!BOEK NIET BIJ DEZE OPLICHTERS het zijn M A F I A PRAKTIJKEN !!!!!!!

Als ik behandeld word zoals ik behandel dien te worden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alexdriessen