Klachten over Gold Wonen BV

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Gold Wonen BV zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Gold Wonen BV in de categorie Internetshops - Meubels

12 klachten gemeld
1.0 /10
7 stemmen

Tijdslijn

Banken worden niet geleverd

Klacht van AriaaFarhad op 09 augustus 2022 over Gold Wonen BV in de categorie Internetshops - Meubels

Ik wacht al sinds februari op mijn bankstel. Noch telefoontjes noch berichten worden beantwoord. Afgelopen zaterdag naar de winkel toegereden waar de banken stonden. Maandag zouden de banken bezorgd worden. Banken zijn niet geleverd en telefoontjes worden niet beantwoord. Lees meer

Opgelicht

Klacht van Delainy op 06 juli 2022 over Gold Wonen BV in de categorie Internetshops - Meubels

NOOIT HIER BESTELLEN!!!!!!! Maanden wacht ik op een bank ik krijg nergens reactie op. Ik word genegeerd, afgewimpeld. Ik ben het spuugzat 100e beloftes worden er gemaakt!!! En me bed en stoelen die wel geleverd zijn. Zijn helemaal beschadigd!!!! HOPELIJK... Lees meer

Nogsteeds niet opgelost!

Klacht van Kyrabeerens op 26 april 2022 over Gold Wonen BV in de categorie Internetshops - Meubels

Vorig jaar maart een bank besteld, kwam in juni binnen met de verkeerde kussens. Hoorde bij een andere bank, de formaten klopte niet kwamen we later achter. Meteen dezelfde avond contact opgenomen en appjes gestuurd. Maandenlang kreeg ik ze amper... Lees meer