Klacht: Gold car Pisa aeroport. Opgelicht.

op 04 mei 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Het bekende verhaal. Auto online geboekt inclusief verzekeringen; schade, diefstal, eigenrisico. Baliemedewerker Goldcar dringt me extra aanvullende verzekering op. Ondanks zijn aanhoudende druk weiger ik deze af te sluiten. Zijn geïrriteerdheid slaat plotsklaps om in een welwillende houding. Hij handelt de zaken af en geeft me de sleutels mee. Ik vraag hem mee te gaan om de auto te inspecteren maar dat weigert hij. Hij verzekert mij dat er geen schade is en geeft dit aan op het formulier. Ik controleer de auto voor zover ik dat kan en constateeer geen zichtbare schade. Een week later 2 mei lever ik de auto weer af en maak foto’s van alle kanten van de auto omdat ik de gang van zaken niet vertrouw. Dezelfde medewerker gaat de auto ter plaatse controleren, opent het portier en wijst mij op een kras aan de zijkant van de deur. “You have damage”!
Ik vertel hem dat ik geen enkele schade veroorzaakt heb en dat hij de boel niet moet bedonderen. Hij stuurt me weg en weigert het formulier voor akkoord te ondertekenen. Daar hij me weigert verder te woord te staan ga ik naar de vertrekhal in de wetenschap dat hij ons gaat belazaren zoals wij direct al aanvoelden toen we de auto op 25 april ophaalden zonder in te willen gaan op zijn dwingend advies extra te verzekeren. Op de afrekening van mijn ANWB VISA zag ik de rekening van €240 euro afgeschreven.

Ik heb geen schade veroorzaakt en wens het bedrag van €240 teruggestort.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PrinsHarm