Klacht: Gold car Malta

op 19 juni 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Afgelopen week zijn mijn vriend en ik een midweek naar Malta geweest. Alles ging goed tot het moment we de auto moisten inleveren bij Goldcar.
We wilden de baggage uit de kofferbak halen, deze klemde echter omdat er iets tussen zat. De dienstdoende medewerker dacht daar anders over en zei direct dat wij deze kapot hadden gemaakt. We wilden aantonen dat er slechts iets tussen zat door de stoelen in te klappen en de baggage eruit te halen maar een andere medewerker kwam zich er mee bemoeien. Hij ging de kofferbak proberen “te maken” met als resultaat dat hij het knopje zover heeft ingedrukt dat ze helemaal klem zat.
De medewerker waarbij we de auto moisten inleveren heeft ons hiervoor 487,34 gerekend!!
We probeerden uit te leggen dat niet wij, maar de medewerkers verantwoordelijk was maar hij was zo star en onvriendelijk dat we niet met hem konden praten.
We hebben de hulplijn van Goldcar gebeld maar ook daar konden ze ons niet helpen. De medewerker aan de telefoon zat iedere vraag die we hadden weer door te spelen naar zijn manager en uiteindelijk werden we afgescheept dat we maar een mailtje moesten sturen.
De medewerker die ons dit enorme bedrag heeft gerekend zei dat we het maar bij de verzekeringsmaatschappij moesten claimen, zo doen zij dus zaken.

Kwijtschelding van de € 487,34 en een tegemoetkoming voor de enorm slechte service.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yorie87