Klacht: ontevreden

Edsilia Benjamins op 31 december 2017 over GoGo in de categorie Reizen Algemeen

Afgelopen zomer zijn wij op vakantie gegaan met Gogo tours naar Blanes. Tijdens ons ontvangst en ontzettend lange wachttijd zaten we vol onduidelijkheden. Onze spullen werden opgeborgen, zonder dat wij wisten waarom en de reisleiding was ook nergens meet te bekennen. Wij hebben zo’n 1,5 uur op de plek bij onze bagage gewacht tot we meer duidelijkheid kregen. Toen er eindelijk een reisleiding aanwezig was en wij de vraag stelden : ‘Wat is precies de bedoeling en wanneer kunnen wij bij onze bagage?’ kregen wij het antwoord: ‘Ja dat vertel ik zo’ en liep de reisleiding weg. Nog een half uur later kwam de reisleiding weer en liep met ons naar een onbekende bestemming, u kunt waarschijnlijk wel begrijpen dat wij ons erg vervelend voelde omdat we onze bagage niet bij ons hadden en we verder van niets wisten.

We gingen dus naar een locatie waar ons werd verteld over ‘paketten’ die wij konden kopen , om zo leuke activiteiten te ondernemen.
Hierna was de bedoeling dat je zelf zelfstandig weer naar de camping ging. (ook weer erg onduidelijk, wij kennen de omgeving Blanes niet en wisten nog steeds niet wat de bedoeling was?)

Ook na deze ontmoeting in Blanes , was de reisleiding nergens te vinden en wachtten we weer 1,5 uur om de tent in te mogen. We hebben van andere camping gasten moeten horen dat we ons bij de receptie moesten melden.

Eenmaal aangekomen op het Gogo verblijf, kwamen er kosten bovenop de al betaalde kosten die wij nergens op de site hebben zien staan en kwamen we een erg leeg terrein op. (we weten dat we de laatste week van de vakantie aankwamen, maar we hebben wel betaald voor een gezellige campingplek en leuke vakantie)
Dag in en dag uit werd er van alles afgebouwd en zaten we tijdens het ontbijt tussen alle troep van tenten en lawaai van het afbouwen. (Soms al om 7 uur s’ochtends ) Dit hebben wij aangekaart bij de reisleiding en zij zouden hier een beetje rekening mee houden, aangezien het naast en voor onze tent gebeurde, maar dit resulteerde niet in het gewenste resultaat.

De activiteiten die wij hadden betaald, werden vaak uitgesteld (we stonden dan voor niets bij het busstation) of werden helemaal geannuleerd. Ook kregen wij het geld voor de activiteiten die wij niet konden doen, niet terug en zijn we hier meerdere malen voor heen gegaan en hebben wij gebeld. Uiteindelijk kregen wij het geld de laatste nacht voor vertrek terug. (wij vertrokken om 4 uur s’nachts en kregen het geld om 3 uur)

Daarnaast hebben wij 3 nachten lang in een stinkende tent gelegen, niet wetende waar die stank vandaan kwam. Na een hele schoonmaakbeurt van de tent, kwamen wij erachter dat onder onze koelkast haren, etensresten (doorweekt) en braaksel lag. We hebben een hele nacht alles schoongemaakt om toch nog in een lekker ruikende tent te liggen. Ook dit hebben wij aangekaart bij de reisleiding, maar zonder resultaat.

Kortom, hebben wij geen relaxte, maar vrij gespannen en een , wat voor ons niet welkom voelde, vakantie gehad. Wij hebben hier wel ons spaargeld in gestoken en de vakantie voelde voor ons niet als geslaagd.

Erkenning van de door Gogo gemaakte fouten en een eventuele vergoeding.

Alle klachten die gemeld zijn door