Klacht: Aanbetaling niet terug na annulering

LvdT op 02 juni 2020 over GoGo in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben met de vriendinnen (die allemaal minderjarig zijn) een reis via Gogo geboekt naar Lloret de Mar. Vanwege het coronavirus vinden onze ouders het niet meer fijn als wij afreizen naar Spanje dus willen we annuleren. Nu is het zo dat je je aanbetaling terug krijgt als de hele groep minderjarig is, en als je ouders verbieden om te gaan. Dit hebben meerdere vrienden van ons al gedaan, en die krijgen allemaal de aanbetaling terug. Bij ons is dit echter niet zo en wil Gogo niet meewerken om de aanbetaling terug te geven. Gogo geeft aan dat wij geen bewijs hebben dat de andere groepen hun aanbetaling terug krijgen, maar vanwege privacy kunnen wij de boekingsnummers van de andere groepen niet geven. Ons lijkt dat ze dit zelf kunnen opzoeken in hun systeem. Wij vinden dit niet kunnen en oneerlijk aangezien andere groepen wel hun aanbetaling terug krijgen en wij niet.

Wij zijn tevreden als wij, net als de andere groepen onze aanbetaling terug krijgen na het annuleren van onze reis.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GoGo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GoGo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LvdT