Klacht: Goederen niet op tijd geleverd

op 28 augustus 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Bij Bol.com een fietstas besteld, gevraagd om levering maandag avond, hiervoor worden extra kosten 0.99 in rekening gebracht.

In eerste instantie krijg ik een bericht dat goederen tussen 7.35 en 8.35 bezorgd worden, echter deze levering heeft niet plaatsgevonden.
Krijg daarna de volgende mail van Bol.com om 22.01, met als informatie dat ik tot 22:00 uur het bezorg moment kan wijziging.

Om 22:18 heb ik 3 minuten met Bol.com gebeld en omdat ik ontevreden was en het liet blijken (geen schelden of dergelijke) werd telefoon erop gegooid door medewerkster van Bol.com. Daarna wederom gebeld met medewerkster echter conclusie is dat ik geen concrete afspraken over levering kan maken aangezien dit na 22:00 uur niet kan. Werd wel een vergoeding van 2.50 toegezegd.

Pakket staat vandaag tussen 18:00 uur en 22:00 uur gepland, echter vanaf 19:00 uur is niemand thuis,.

Hieronder de mail die ik van Bol.com ontving n.a.v. de niet overeengekomen levering.
We hebben je pakket vandaag niet bij je kunnen bezorgen.
Als je geen wijzigingen doorgeeft, dan proberen we het een dag later nog een keer. Houd er rekening mee dat er op zondag niet bezorgd wordt.

Je pakket volgen of wijziging doorgeven?
Met Track Trace nummer …..kun je het pakket volgen op de website van PostNL. Ook kan je hier tot 22.00 uur de bezorgdatum enof bezorglocatie wijzigen.

Als vandaag pakket tussen 18:00 en 19:00 uur thuis wordt bezorgd, of vandaag 288 bij service punt in mijn woonplaats.
Een interne evaluatie van het gesprek met de medewerkster die hoorn erop heeft gegooid.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 10 september 2018 om 10:30 geantwoord

Beste klant,

Inmiddels is er contact met u geweest en ik neem aan dat u naar tevredenheid bent geholpen.

Jolanda van bol.com
- - - -- - - - - - - -- - - -- - - - - - - - --- - - - - - - -

Heeft op 10 september 2018 om 12:53 geantwoord

Er is geen oplossing geweest. De levering was Veel te laat en miste een pro-actieve houding van Bol.com. Zou interessant vinden om te horen wat Bol.com denkt te hebben opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door margrietl