Klacht: Goederen niet ontvangen maar wel betaald

op 06 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op 22 april 3 bureaustoelen besteld, via ideal betaald, maar tot op heden nog niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

wij zijn pas tevreden wanneer wij onze bestelling hebben ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 10 mei 2016 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste M. Hanol,

Dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u de levering van uw bestelling tot op heden niet plaats heeft gevonden.
Dit product wordt extern verzonden.
Dat wil zeggen dat het direct uit het distributiecentrum van de leverancier wordt verzonden.

Wij zullen de leverancier contacteren omtrent deze kwestie. Wij verwachten reactie binnen maximaal 3 werkdagen.

Wij houden u op de hoogte per email.

Onze excuses voor de ongemakken die u heeft mogen ervaren.

Hopend u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u andere vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons!

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door hanol