Klacht: goederen niet ontvangen

op 01 oktober 2016 over Primera in de categorie Boekhandel

8 dagen geleden heb ik via de webshop van primera een nitflix cadeau kaart twv 50 euro besteld.
na 6 dagen ( 4 werkdagen ) heb ik deze kaart nog steeds niet ontvangen en ook op de vraag via de klantenservice heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen.
daar het de bedoeling was om deze kaart op het moment van schrijven te gebruiken , en deze nog steeds niet binnen is , mag het duidelijk zijn dat er een behoorlijke irritatie is over de levering en uiterst slechte , zeg maar afwezig zijnde klantenservice

aangezien mijn bestelling niet voor of zelfs maar OP de gewenste datum is verschenen ben ik slechts tevreden als mijn bestelling binnen 2 werkdagen is geleverd en ik hiervoor niet meer hoef te betalen aangezien de slechte service en afwezige levering mijn weekendplannen volledig in het water heeft laten vallen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primera

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primera nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mdewest