Mijn dementerende vader ontvangt ongevraagd elke keer pakketjes van Euro Shopping. Ik wil dat ze geen catalogus en pakketjes meer sturen. Lees meer
Mijn moeder ontvangt niet bestelde pakketten van Euroshopping Janus.
Bij het terugsturen moet ze dan nog iedere keer betalen ook ! Schandalig ! Lees meer
Ik krijg steeds catalogussen aan op naam van mijn vrouw. Ik wil daarvan af omdat mijn vrouw op 19 mei 2017 is overleden. Elke keer wordt ik daar weer mee geconfronteerd als die catalogus binnenvalt. Lees meer
U stuurt mij ongevraagd een catalogus, waarom moet ik daar 4.99 voor betalen. Ik heb ook geen kruisje gezet dat ik weer een catalogus wil ontvangen. Ik heb hem nu betaald maar stuur mij geen catalogus weer. Geen interesse meer. Lees meer
Elke maand krijg ik pakketje wat ik niet besteld hebt. Om het terug te sturen betaal ik 6,95 euro. En daar wil ik vanaf. Lees meer
Ik heb vaak gebeld voor te stoppen met die nare reclames te sturen met zogenaamde grote gewonnen bedragen!! Ik kan hun nummer nergens meer vinden. Om hun weer te bellen ik raak het zat en ben het beu om... Lees meer
Sinds ik drie jaar geleden verhuisd ben naar mijn huidig adres,blijf ik telefoontjes krijgen van Goed leven, waarin me telkens een groot geldbedrag beloofd wordt... Ik moet dan wachten op een gekleurd omslag, dat hoogstwaarschijnlijk steeds op mijn oude adres... Lees meer
wederom kreeg ik een pakket toegestuurd welke ik niet bested heb , na tel contact zeiden ze mij dat ik een abonnement daar op heb ik wou niet geloven dat het oplichters zijn maar heb het nu zelf meegemaakt Lees meer
Per direct adres en telefoonnummer verwijderen svp Lees meer
Mijn moeder heeft begin januari wat besteld bij dit bedrijf. Dit ook ontvangen en netjes betaald (bewijs hebben we want hebben een bankafschrift). Nu blijft ze aanmaningen ontvangen dat ze nog moet betalen (plus de aanmaningskosten). We hebben al meerdere... Lees meer