Klacht: Onbereikbaar en misleidend

op 28 november 2018 over GoDaddy in de categorie Hostingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na enig zoeken ontdekte ik dat deze site de eigenaar is van een domein dat ik graag wilde kopen. Godaddy noemde het domein ‘bezet’, maar gaf aan dat ik het toch kon kopen. Na betaling kreeg ik een mail over hun ‘domeinkoopservice’ met het verzoek een bod uit te brengen (met astronomische bedragen als richtlijn). Dit leek me oplichterij, aangezien ze zelf het domein bezitten. Na meerdere mails en pogingen iemand aan de lijn te krijgen, heb ik nog steeds geen reactie. Als ik een bod doe, maak ik in hun ogen natuurlijk gebruik van hun ‘service’, maar voor hetzelfde geld kunnen ze het bod afslaan en heb ik ze dus voor niks anders dan een slecht toneelstukje betaald. Erg vervelend.

Gewenste Oplossing:

OF ze betalen het complete bedrag voor hun 'service' terug, OF ze bieden me de domeinnaam voor maximaal 50 euro (ik ben sportief genoeg ze daarin tegemoet te komen).

Alle klachten die gemeld zijn door o van nooten