Klacht: Go Fun jongeren reis

op 09 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

met mijn vriendin ben ik 29 juni vertrokken naar Blanes. We zouden met de bus gaan. De heen reis duurde uiteindelijk 22 uur. De chauffeur reed niet erg veilig. Hij heeft 3 keer bijna een auto van de weg afgereden en een keer was het zelfs raak. Na de bus reis en aangekomen in Blanes bleek ons appartement overboekt. na 7 uur heen en weer bellen, wat we zelf moesten doen, kregen we een appartement toegewezen. Deze was zo ontzettend ranzig. Overal lag er haar en schimmel stond op de muren en stonk echt verschrikkelijk. Lotus in Blanes dat was het appartement. Later die avond sprak de reisleider van Go Fun ons aan over een programma en deze werd ons eigenlijk verplicht om te doen. We hebben geweigerd en toen moesten we betalen voor excursies die we niet zouden doen of nooit gedaan zouden hebben. Hierover zou de reisleider ons terug bellen de volgende dag hij moet dus nog steeds bellen….

Gewenste Oplossing:

wij zouden het fijn vinden als we de reissom terug zouden krijgen of een gedeelte ervan. En we hopen dat er wordt gekeken naar de appartementen die jullie verhuren, en dat de reisleiders van Go Fun nog eens een cursus krijgen hoe met mensen om te gaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 03 september 2012 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar u verstuurd.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door lucinda1994