Klacht: Kapotte schoenen, ze bieden geen service aan.

Asma rose op 30 oktober 2019 over Go Britain in de categorie Internetshops - Schoenen

Ik heb go britain gemaild met de klachten over schoenen.
Ik plaatst hieronder het gesprek:

[ik] 18 aug
Hallo,
Mijn man heeft 1,5 maand geleden schoenen besteld via de site, helaas zijn de schoenen kapot aan de binnenkant. Hij heeft de schoenen normaal gebruikt. Altijd veters losgemaakt voordat hij het aan deed.
Hoe kunnen we dit het beste oplossen? Kunnen de schoenen geretourd worden? Of is het beste langs de winkel te gaan. We wonen in Breda.
In bijlage heb ik de bankafschrift en foto’s van schoenen bijgevoegd. .

[go britain] 20 aug

Beste Asma Rose,

Bedankt voor je bericht naar Go-Britain.

Dit is vervelend om te zien dat de schoenen al zo kapot zijn na anderhalve maand ik zou dan ook graag het ordernummer willen hebben van deze bestelling dat kan ik deze bestelling beter inzien en dan kan ik kijken wat ik voor jullie kan beteken.

Graag hoor ik van je.

Met Vriendelijke groetkind regards,

Go-Britain Klantenservice

[ik] 24 aug
Hallo de ordernummer is

[ik] 29 aug
Hallo ik heb nog geen reactie ontvangen.

[gobritain] 30 aug
Beste Asma,

Ik heb dit probleem besproken met mijn leidinggevende en we zijn er druk mee bezig graag willen wij hier begin volgende week op terug komen omdat we hierover verder informatie nodig hebben bij het merk Ark.

Excuses voor de latere reactie wij proberen jou zo goed mogelijk te helpen.

[ik] 5 sept

Goedemorgen, kunt uw mij al wat meer vertellen? We zijn inmiddels al bijna twee weken verder en helaas nog geen bericht gehad..

[gobritain] 5 sept

Dag Asma,

Excuses voor het uitblijven van een reactie.

Dit soort klachten leggen wij altijd voor aan onze leveranciers omdat zij uiteindelijk voor de vergoeding moeten zorgen.

We zullen vandaag weer contact met ze opnemen en dit naar jou terugkoppelen.

Alvast bedankt voor je geduld.

[ik] 5 sept

Oke bedankt we zullen wachten op uw bericht.

[ik] 10 sept
Goedemorgen heeft u al nieuws?

[ik] 12 sept

Goedemorgen. Is er al iets besloten?
Helaas hebben wij nog steeds geen terugkoppeling gehad. En mijn man heeft geen achoenen

[ik] 21 sept

Volgens de wet heb ik als consument recht op een goed (deugdelijk) product. Als het product een gebrek heeft, bent u als verkoper verplicht om het product gratis en binnen een redelijke termijn te repareren of te vervangen. Garantie is een extra service bovenop dit wettelijke recht. Tijdens de garantietermijn geldt een omgekeerde bewijslast. Dit betekent dat als het product kapot gaat tijdens de garantietermijn, het product al niet goed was toen u het verkocht. U als verkoper moet het probleem dan oplossen. Denkt u dat het product toch door mijn schuld kapot ging? Dan moet u dat bewijzen. U kunt deze regels nalezen op www.acm.nlgarantie.

Mijn schoenen ging kapot tijdens de garantietermijn. Er is geen bewijs dat het kapot ging door mijn schuld. Daarom heb ik er recht op dat u het probleem oplost. Dat kan op twee manieren: u kunt het product gratis repareren, of u geeft mij een nieuw product. Ik verzoek u vriendelijk om een oplossing te kiezen binnen een week, want we zijn nu al meer dan een maand verder nadat ik mn klacht heb gemeld.

Is gratis reparatie of vervanging binnen deze termijn niet mogelijk? Dan bent u in gebreke en heb ik het recht om de koopovereenkomst te ontbinden. Ik geef het product dan aan u terug. En ik verwacht dat u het aankoopbedrag dan zo snel mogelijk aan mij terugbetaalt.

Ik ontvang graag binnen een week uw reactie per e-mail

Asma

—————————————
Zoals je ziet heb ik daarna geen antwoord meer gehad, en ben ik aan het begin aan het lijntje gehouden.

Ik zou graag mijn geld terug willen. Ik wil geen schoenen meer van hun door hun slechte service.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Go Britain nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Asma rose