Klacht: Glutenvrijbrood

op 03 oktober 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil ah bedanken dat ze weer haar eigen zin doordrijft en ons ah produkt oplegt.
Het brood van Genius was goed (glutenvrij is toch al smaakloos)maar ah heeft nu zijn eigen brood.Smaakloos,het valt zo uit elkaar en duurder.Ik hoop dat het brood van Genius door een andere supermarkt opgepakt zal worden want bij ah koop ik geen brood meer

Gewenste Oplossing:

Tevreden als Geniusbrood weer terug is.Dit was echt veel beter.Het is tochallemaal al zo belachelijk duur en niet lekker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K.Delcroix