Klacht: glutenvrij brood

op 23 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Sinds kort heeft Albert Heijn het lekkere glutenvrije meerzadenbrood van Genius vervangen voor haar eigen merk. Vrij van Gluten .
Genius was zoals de naam zegt voor ons gezin Geniaal. Het was voor ons het eerste brood in 13 jaar dat heel dichtbij de smaak en structuur van gewoon brood kwam.

Wij kunnen met het nieuwe brood niet uit de voeten.
Het is alsof je 13 jaar terug in de tijd gaat toen er nog geen keuze was en je moest eten wat er voor handen was.
Het is niet lekker want het proeft of je een hap droge meel in je mond neemt. Het is niet smeerbaar want met de eerste aanraking van het mes valt het al uit elkaar daardoor kunnen de kinderen het ook niet meenemen naar school.

Ik vraag me sterk af of de persoon die deze produkt-wijziging heeft doorgevoerd ook beide producten heeft getest , ik denk te weten van niet. als dit wel zo is dan vind hij/zij de portemonnee van AH belangrijker maar aan het eind kost het volgens mij alleen maar klanten.

Genius moet terug komen. anders moet ik weer iedere dag zelf bakken .

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sieneke Uil