Klacht: Glutenvrij brood

op 22 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Albert Heijn heeft Genius glutenvrij brood ten gunste van hun “eigen merk” uit het assortiment gehaald.
Helaas hebben wij moeten constateren dat het brood, zowel de variant “bruin” als “licht en donker volkoren” van een vreselijk slechte kwaliteit zijn. Dit mag geeneens brood worden genoemd.

Het brood smaakt niet goed, is uitgedroogd en de laatste 4 boterhammen ziiten als een blok aan elkaar en bij het (proberen) los(te)maken vallen de stukken erin, dit was bij alle 3 de broden het geval!!
Een “brood” van 10 sneetjes kost 3 euro! waarvan minimaal de helft weggegooid kan worden.

Als ouder is het een drama om te zien hoe mijn zoon (met coeliakie) letterlijk worstelt met het naar binnen krijgen van zijn brood.

De overgang van Genius brood naar brood van “eigen fabrikaat” is een ramp, niet goed voorbereid/over nagedacht.

Hopelijk dat AH de receptuur goed krijgt (had naar mijn mening voordat Genius uit het assortiment werd gehaald al uitontwikkeld moeten zijn) en de snijmachine het op een gegeven moment voor elkaar om inderdaad 10 losse boterhammen te leveren ipv 1 oneetbaar droog brok!

Het is een gemiste kans van Albert Heijn want ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn met deze klachten, hopelijk meldt iedereen zich zodat zij dit snel oplossen.

Albert Heijn is altijd voorloper geweest met glutenvrije producten/aangeven op de etikettering, hulde! maar met deze “actie” doen zij hun beleid absoluut geen goed.

Tot nader order dus (helaas) maar geen glutenvrij brood meer bij Albert Heijn maar bij een van de concurrenten.

Genius terug in het assortiment of een goede kwaliteit "eigen merk"

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carlo B.