Klacht: GLS wijzigt status van eerder gemelde klacht zomaar in opgelost.

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht
In het ontvangen email bericht staat dat er een pakket is getekend en afgeleverd. Dit heeft echter nooit plaatsgevonden.

(14-04-2020 16:37 Nederland Rotterdam
3.0 Afgeleverd Getekend door: Kon)

Gewenste Oplossing
Indien het pakket alsnog word afgeleverd.

Extra informatie
pakketnummer: 01053291193448

Oplossing van General Logistics Systems (GLS)21 april 2020 om 10:34
Geachte mw.K,
Uw klacht is in behandeling genomen en besproken met het betreffende depot en de daarbij horende bezorger.
Voor verdere informatie, op- of aanmerkingen, graag telefonisch of per mail contact opnemen met de klantenservice.
Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Quality
General Logistics Systems Netherlands B.V

Gaat u akkoord met de geboden oplossing?
Nee
Uw mening over de oplossing…
Feedback van Sveko21 april 2020 om 17:15

Niemand van GLS ooit bij ons aan de deur geweest.
Er is dan ook nog niets OPGELOST.
Het bespreken van het voorval met het betreffende depot en de daarbij horende bezorger zoals GLS aangeeft heeft nog steeds niet het gewenste resultaat opgeleverd, namelijk het daadwerkelijk afleveren van het pakket.

Gewenste Oplossing:

Wanneer GLS haar verantwoordelijkheid neemt en daarmee met een passende oplossing komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sveko