Klacht: geen lid van deze firma

C. Van der Holst op 05 december 2023 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb me nooit bewust aangemeld voor Global Collect. Het heeft voor mij geen effect. Ik heb geen zakenrelatie.
Dus ik wil van die maandelijkse betaling af.

Gewenste Oplossing:

Gewoon uitschrijven. Dus geen maandelijkse afschrijvingen meer..
Ik ben de 90 jaar gepasseerd. Dus stoppen met deze betalingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 15 februari 2024 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

06-Dec-2023 De mevrouw Holst per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Worldline is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze automatische incasso voor meer informatie hierover en het stopzetten hiervan. Met vriendelijke groet, Customer Service,Worldline.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Van der Holst