Klacht: Freedome

[email protected] op 21 november 2023 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik laat mijn abonnement op F-secure VPN verlengen. Lijkt er gewoon goed uit te zen, maar: wel geld afgeboekt en geen abonnement. Ook geen beloofde mail.

Gewenste Oplossing:

Geld teruggestort of per direct abonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 15 februari 2024 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

21-Nov-2023 De heer Boschhuizen per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Worldline is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service, Worldline.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]