Klacht: Bankstel niet geleverd en bedrijf blijft in gebreke inzake terugbetaling

op 26 maart 2015 over Global Meubelen Haarlem in de categorie Meubelwinkels

Op 19 januari jl een bankstel besteld a EUR 800 bij het bedrijf Global Meubelen in Haarlem. Levertijd: 2-4 weken. Na 3 weken voor het eerst navraag gedaan. Status: uw bankstel word volgende week geleverd. Conform de levertijd dus. Dit was half februari. Daaropvolgend:

– 1 dag voor de levering gebeld. Bankstel kon niet geleverd daar de eigenaar van de groothandel van Global Meubelen wegens een sterfgeval niet bereikbaar was. Nieuwe afspraak gemaakt.

– week later (nieuw afspraak). Ik word 1 dag vantevoren gebeld. Bankstel kan niet geleverd worden want de groothandel heeft de bank niet geleverd. Nieuwe afspraak gemaakt voor 3 dagen later

– 3 dagen later: op de dag zelf word ik gebeld. Er is een zwarte ipv een witte bank geleverd. Nieuwe afspraak gemaakt voor een week later.

– Week later: weer gebeld. Bank is geleverd maar heeft transportschade. Er word met spoed een nieuwe bank gebracht.

– 4 dagen later: nieuwe bank blijkt er toch niet te zijn. Voorstel: ik betaal je het aankoopbedrag terug. Rekeningnummer hiervoor gegeven op woensdag 4 maart. Terugbetaling zou nog dezelfde avond gebeuren.

– Vrijdag 6 maart: geen aankoopbedrag terug gekregen. Excuses alom, maar boekhouder zou het dezelfde middag nog regelen. Voor 18:00 dat was de belofte. In de woorden van de verkoper: “minier binnen 3 dagen egt zeker. Miljon prozent”. Je raad het al: geen aankoopbedrag terug.

– Maandag 9 maart: geen aankoopbedrag terug.

– Dinsdag 10 maart: bericht van winkelier: “Gisteren gein genug geld wij probejren vandag ik betald”. Inmiddels noemt de winkelier mij een oplichter daar ik hem van oplichting beticht.

Aankoopbedrag ZSM retour

Alle klachten die gemeld zijn door Lennartgriffioen1986