Klacht: glazen kom blender

op 31 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

juni 2013 glazen kan besteld voor blender. juli/augustus weer eens gebeld waar deze bleef, kreeg vervolgens nieuwe order bon met hogere prijs dan de eerste leverdatum: november 2013. nov. niets ontvangen gemaild naar servilux waar deze bleef, antwoord: philips spareparts levert niet uit dus wij kunnen niets voor u betekenen. december philips gebeld, mevrouw aan de lijn was zeer behulpzaam bood mij een voucher aan 20% korting op een volgende aankoop bij philips(lachwekkend). voucher niet ontvangen. begin januari gebeld zou wederom een voucher toesturen. 30 jan gechat zou meteen geregeld worden, vandaag gechat moet maar afwachten.
kortom erg veel moeite om een nieuwe kan te bestellen voor een machine van 3 en half jaar oud nu bijna vier en half. het was ook geen goedkope blender.

nieuwe blender van 750 watt en excuses of een serieuze kortingsvoucher als ik die ooit ontvang!

Philips

Heeft op 20 februari 2014 om 10:56 geantwoord

Klant heeft contact gehad met onze klantenservice en op 19 februari is een passende oplossing gevonden.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door henk1968alles