Klacht: glazen

op 12 september 2018 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Ik heb vorig jaar september een bril gekocht. Vanaf het eerste moment dat ik de nwe bril op had kon ik niet goed zien. Veraf wazig. Ik heb een na duurste glazen gekocht. Ben terug gegaan en het probleem aan gegeven. Op nieuw ogen opgemeten en de meting was goed. Het snijvlak van de glazen iets bijgesteld en er werd nwe glazen besteld. Toen ik de nwe bril wederom op zette dacht ik nou het is beter. De medewerker gaf aan dat ik een aantal maanden moet wennen aan deze glazen. Zelf ben ik ook niet vlot geweest om na een aantal maanden terug te gaan.

Deze glazen kloppen niet. Ik zie alles wazig ik kan zelfs niet een autorijden omdat ik de borden niet kan lezen.

Gewenste Oplossing:

Als ik met mijn bril tegemoet komende mensen helder kan zien. En ook borden teksren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ingrid Kortekaas