Klacht: glasvezel/facturen

op 11 juli 2012 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

2facturen gehad maart factuurnr.2000090/april factuurnr.2000217 :ik weet nog geen eens of ik alles al aan kan sluiten,tot ik deze rekeningen kreeg.heb 4wk geleden erover gebeld,ze zouden uitzoeken en ik zou teruggebeld worden’ wat niet is gebeurd!”kheb nu een herinnering gekregen.”heb geen bevestigingsbrief en geen installatieboekje gekregen,dit nagevraagd te hebben bij de glasvezelwinkel in ons dorp op spuistr.spakenburg.

de facturen crediteren,en opsturen ;een bevestigingsbrief" dat alles vanaf nu aangesloten kan worden,en natuurlijk een/het installatieboekje!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 12 juli 2012 om 13:26 geantwoord

Geachte heer Bos,

Onze excuses voor het niet versturen van de bevestigingsbrief + installatiehandleiding, wij hebben onze collega's gevraagd deze informatie alsnog naar u te sturen.
Tevens hebben wij onze collega's van de financiële afdeling gevraagd om de kosten vanaf de start van het abonnement tot vandaag te corrigeren, dit houdt in dat de startdatum van uw abonnement 12 juli 2012 is. Met de gegevens uit de brief kunt u inloggen op mijn.xmsweb.nl, eenmaal ingelogd kunt u hier ook de facturen bekijken.

Onze excuses voor het ongemak.

Tim de Jongh
Webcare XMS

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Peterpluut1960