Mijn Klacht:
Wij zijn in juni verhuisd. Dit hebben wij meerdere malen (zowel telefonisch als schriftelijk) doorgegeven. Alsnog is er in augustus glasvezel aangesloten op ons oude adres en werd de vastrecht vergoeding afgeschreven. Inmiddels zijn de afschrijvingen gestopt en hebben wij pas op 2 oktober een creditnota ontvangen voor de ten onrechte afgeschreven bedragen. Nu dat bedrag eind oktober nog nog uitbetaald was, er wederom achter aan gebeld. Het antwoord was dat dit niet binnen een maand mogelijk was, maar bij de volgende betalingsbatch, omstreeks 20 november, geregeld zou zijn. Inmiddels is het 11 oktober en heb ik nog steeds mijn geld niet terug.
Daarom zojuist opnieuw gebeld. Het enige dat de dame in kwestie voor mij kon doen was mijn mailadres noteren, zodat ik op de hoogte wordt gehouden zodra er iets bekend is wanneer ik mijn geld mag verwachten. Dat zou waarschijnlijk januari of februari worden. De respons tijd voor het verwerken van mijn mailadres ten behoeve van een update bedraagt al 2 weken. Wat een slecht bedrijf! Inmiddels hebben wij al meer dan 4 maanden ten onrechte mijn geld en ze kunnen me, met de dure feestdagen voor de deur, niet eens vertellen wanneer ze het gaan terug betalen.
Gewenste Oplossing:
Zodra mijn geld bijgeschreven staat op mijn bankrekening.
