Mijn Klacht:
We zijn alles bij elkaar ongeveer een klein jaar bezig om ons adres buitenaf mee- aangesloten te krijgen op glasvezel. Door een vormfout zijn wij in eerste instantie niet meegenomen in de planning. bij tijds hebben wij dit ontdekt en aangegeven, daarop is nooit actie ondernomen en is onze melding blijven liggen. We hebben ontelbare keren contact opgenomen over de voortgang (glasvezel was immers nog niet aangelegd) op of in de buurt van ons adres. Zelf toen zij in onze tuin sleuven groeven om de buren wel aan te sluiten hebben wij contact gehad, zij weigerde actie te ondernemen. Ook hebben zij een nacht hun machines bij ons op de dam geparkeerd, maar weigerde ons te helpen. Nu een x aantal maanden later, de buren gebruiken als glasvezel, krijgen wij de mogelijkheid aangesloten te worden op glasvezel voor een bedrag van €9000,-!!!!! (zonder specificatie van het bedrag, dat mogen wij niet inzien) Zij beweren nu dat er geen aansluitmogelijkheden zijn (de buren hebben t wel zoals gezegd) en wij te laat zijn met het aangeven van de fout destijds. Dan hebben wij het schofferende gedrag van de medewerkers ”klantenservice” nog even achterwege gelaten.
Gewenste Oplossing:
oplossing zoeken, aan tafel, aanleg glasvezel
