Klacht: Na bestelling niets meer gehoord

Annemiek vd Meer op 07 mei 2020 over Glasverpakkingen.nl in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Ik heb op 1 mei een bestelling gedaan van 50 euro bij glasverpakkingen.nl. Er stond een korte levertijd bij. Heb alleen via de mail een bevestiging van mijn bestelling gehad. Nu net vanmorgen gebeld met Thijssens Packaging (welke net als glasverpakkingen op hetzelfde adres in Purmerend staat ingeschreven). De meneer die ik aan de lijn kreeg kon mij niks vertellen over mijn order en verwees mij door naar glasverpakkingen. Het telefoonnummer kon ik niet van hem krijgen, heb het nummer zelf opgezocht. Ik vind het op zijn zachts gezegd heel apart dat Thijssens en glasverpakking op hetzelfde adres staan iingeschreven en dat de meneer van Thijssens niet mijn order kan inzien. Nu zie ik ook reviews via het internet, als ik dit geweten had, had ik hier nooit besteld!!!

Als ik mijn order zoals bevestigd door Glasverpakkingen geleverd krijg.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Glasverpakkingen.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Glasverpakkingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemiek vd Meer