Klacht: Glansplekjes om de deurknoppen op matte deurtjes en lades

op 18 april 2016 over Superkeukens in de categorie Keukenleveranciers

Ik ben al bijna 3 jaar bezig met superkeukens Elburg , omdat er na 3 maand al glans plekjes ontstonden op de deurtjes en lades van mijn matte keuken en ben nu zolang bezig en heb tot opheden nog niks vernomen ! Ik vind dit heel erg telkens weer word er gezegt we zijn er mee bezig en nu vind ik dat de tijd daar is dat er een oplossing moet komen deurtje is al we 4 maand weg naar de fabriek en laboratorium en ik heb het ideeën dat ik totaal niet serieus genomen word . Ben vreselijk zuinig op mijn spullen en dat is gewoon ook zo , want de keuken montuur heeft het gezien en zegt tegen mij , ik snap gewoon weg niet dat dit zo lang moet duren , maar ik zit er mee !Ik wil een oplossing en half mei is de keuken 3 jaar ik vind dat ze tijd genoeg gehad hebben , ik blijf maar vriendelijk want heb totaal geen zin om met een grote mond op tekomen zetten en het heeft ook geen meer waarde maar superkeukens Elburg mag zich toch wel schamen en dit is dan nog zachtjes uit gedrukt ! Denk je een mooie keuken te hebben , dus niet ! Ik hoop dat er nu wat gebeurd !
Vriendelijke groet fam Beekman. Elburg

Ik ben tevreden als er nieuwe deurtjes en lades komen en dan deze deuren en lades van het soort wat er nu in zit niet weer , want ik ben te bang dat het weer het zelfde word en daar st ik niet op tenachterstelling !

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Superkeukens over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Janniebeekman@hotmail.com

1 jaar geleden - Wij hebben per mail bericht gehad na dat ik ok superkeukens een mail had gestuurd .Wel toevallig dat ze toen gelijk contact op hebben genomen met de fabriek en dat het rapport 25 of 26 april zou binnen komen , dus ik wacht af wat het gast worden ! Maar als blijkt dat ze er niks aan kunnen doen , dan ga ik er mee verder , want ik vind dat het niet mag na 3 maand en denk toch zeker niet dat ik het er bij laat zitten ! Vriendelijke groet fam Beekman

Reactie van de melder van de klacht Janniebeekman@hotmail.com

1 jaar geleden - Heb bericht gehad en dat het door mijn schoon maken zou komen , nou daar ben ik het totaal niet mee eens , de eerste deur is na 3 maand vervangen en niet opgestuurd de 2e deur is naaar de fabriek gegaan en die is getest in het laberatorium en komen met dat het door mij zou komen en ik kan daar volmondig op zeggen dat ik er niet op ligt te boenen en de 3e deur die er nu ongeveer 4maand in zit heeft al weer het zelfde ps dat kan niet aan mij liggen ! Ik kan nieuwe deurtjes krijgen , maar dan moet ik de helft zeg bij betalen en dat wil en kan ik niet !!!Ik vind dat ze mij nieuwe deuren en lades moeten geven om dat dit al na ongeveer 3 maand allemaal begon ! Graag hoor ik van u wat we moeten doen Vriendelijke groet fam Beekman

Alle klachten die gemeld zijn door Janniebeekman@hotmail.com