Klacht: gillette mach 3

op 15 september 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Mesjes doen het totaal niet. In 1e instantie reageert men tamelijk laks totdat ik zeg dat het fake is. Dan beaamt men dat het een slechte zending kan zijn. Stuurt u maar terug. Ja…maar ik heb de verpakking niet, bovendien zit ik niet op vervanging te wachten dus wil graag mijn 30 euro terug. Men volhardt in…verpakking terugzenden. Geen oplossing dus.
Oplichters

Geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 16 september 2016 om 09:01 geantwoord

Beste Peter,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat het producten mankementen vertoont.
Om in aanmerking te komen voor garantie dient u het product te bewaren en dit kenbaar te maken bij ons.
Nadat u het kenbaar heeft gemaakt via een retour-aanvraag, ontvangt u de verdere instructies per mail.

U heeft het product gedeponeerd bij het grofvuil.
Hoe kunnen wij constateren dat het gaat om een ondeugdelijk product, als u het product heeft weggegooid?
Om in aanmerking te komen voor vervanging, dient het product retour gestuurd te worden.

Helaas kunnen wij in deze kwestie niets voor u betekenen.
Indien u op wonderbaarlijke wijze toch beschikt over het product inclusief originele verpakking, komt u uiteraard in aanmerking voor vervanging.
U kunt simpelweg een retour-aanvraag doen via www.koopjedeal.nl/retourneren

Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanager
Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door petersprangers