Klacht: gilette scheermesjes

op 16 juli 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gisteren ben ik gestart met het gebruik van de G3 mesjes die ik normaal
in de winkel kocht en nu bij koopjesdeal. ik had ze al enkele dagen geleden ontvangen, dus de termijn van 14 dagen zal waarschijnlijk ook
wel worden aangevoerd als argument dat ik te laat ben.
ook zal het feit dat ik de verpakking heb aangebroken zal niet in mijn
voordeel werken. De mesjes zijn imitatie en van zeer slechte kwaliteit!
mijn vraag: hoe krijg ik mijn geld terug?

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 21 juli 2016 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Carel,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het [PRODUCT] welke wij aanbieden betreffen 100% originele producten.
Onze producten komen vanaf een wereldwijd erkende groothandel waarmee meerdere grote partijen (waaronder wij) al tientallen jaren zaken doen.

Tevens worden producten onderworpen aan allerlei controles en kwaliteitseisen door onze inkoop-afdeling.
Indien het product niet voldoet aan alle controles waaraan het product onderworpen wordt, zal de inkoop-afdeling dit product verwijderen of uitsluiten voor verdere aanbiedingen.

Op verzoek kan er een specifiek echtheidscertificaat geleverd worden.
De wachttermijn hiervan varieert per product. (Gemiddeld 4-6 weken)

U kunt een retour-aanvraag doen via www.koopjedeal.nl/klachten
Het is belangrijk om een concrete omschrijving van uw klacht te noteren.

Ons excuus voor het ongemak!

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door poortstad