Klacht: Gijzeling glasvezel Soest

op 01 juli 2012 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vrijblijvend interesse getoond voor XMSnet, ver voor de glasvezelaansluiting in Soest een feit was. Nooit meer iets gehoord tot ik eind maart brief ontving waarin gesproken werd over een abonnement. Heb via mail en op verzoek nogmaals per brief meteen laten weten dat geen sprake was van abonnement. Vervolgens niets meer gehoord. Nu wil andere provider op mijn verzoek glasvezel gaan aansluiten, maar XMSnet heeft lijn geblokkeerd. Vandaag weer gebeld: men zegt niet akkoord te gaan met opzegging (die dus m.i. geen opzegging is).
Deze klacht werd al eerder door mij gemeld en ten onrechte door XMSnet als opgelost gemeld.

Gewenste Oplossing:

Mijn lijn meteen vrijgeven en mij (voor altijd!) uit de administratie schrappen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 02 juli 2012 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Nelissen,

Wij hebben u eerder van een antwoord op uw klacht voorzien. U heeft daadwerkelijk een inschrijving gedaan, inclusief een rekeningnummer.
Bij deze ontvangt u het antwoord dat wij u eerder hebben gegeven.

U heeft zich op 8 november 2009 via internet ingeschreven voor het volgende abonnement. Tijdens de laatste stap heeft u onze algemene voorwaarden moeten accepteren, hiermee heeft u een contract met XMS afgesloten voor de duur van 12 maanden.

Wij hebben u per e-mail een overzicht gestuurd van de gegevens zoals ze bij XMS bekend zijn, u kunt deze informatie ook terugvinden in uw Mijn XMS omgeving. Hiervoor heeft u in 2009 een brief ontvangen met uw inloggegevens, mocht u deze niet meer hebben dan kunt u via orderdesk@xmsnet.nl een kopie van deze gegevens aanvragen.

U heeft uw klacht ook per e-mail gericht aan onze klachtenafdeling, omdat wij hier uw klacht afhandelen krijgt u geen antwoord op uw klacht per e-mail.

XMS beschouwd hiermee uw klacht als afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Tim de Jongh
Webcare XMS

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door trelissen