Klacht: Tickets niet ontvangen voor het concert van Volbeat

op 14 november 2016 over Giggo Tickets in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tickets besteld en direct betaald. Kreeg wel een mail dat ik de kaarten betaald had, maar geen kaarten. Hierover gemaild en ze gaven aan dat ze uiterlijk 1 dag voor het concert de kaarten via de mail of de post zouden leveren. Proberen te bellen maar kreeg alleen maar een bandje aan de lijn en op de mail reageren ze niet.

Gewenste Oplossing:

Als ze mijn geld terug storten of de kaarten alsnog leveren voor Volbeat morgenavond

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Giggo Tickets

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Giggo Tickets nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E. Logtenberg